concept cars

KONSEPTBILER

Lexus' konseptbiler byr på spennende glimt inn i vår fremtidige designretning.

main menu lexus brand

DESIGN
INNOVASJON

Denne delen profilerer noen av våre mest slående designkonsepter og andre nyvinninger.

hybrid cars

HYBRIDBILER

Det er mange typer hybridbiler, og de har alle én ting til felles.

lexus service

LEXUS-TJENESTER

Finn dine nærmeste Lexus-sentre eller servicestasjoner ved å taste.

Brukte Biler

BRUKTE BILER

Godkjent bruktbil-programmet fra landsomfattende Lexus-forhandlere.

CT 200h

KJØR VERDENS FØRSTE FULLHYBRIDE LUKSUSKOMPAKT, SOM OGSÅ LEVERES SOM EN DYNAMISK F SPORT-MODELL


Drivstofforbruk, blandet kjøring (l/100 km) 3,6
Akselerasjon 0-100 km/t 10,3
Maks. hastighet (km/t) 180

FRA kr 306 300

KOMPAKT LUKSUSFØLELSE

VERDENS FØRSTE PREMIUM HYBRIDBIL I KOMPAKTKLASSEN

CT 200h er vår minste og rimeligste modell, men er likevel en fullbods Lexus. Høyt komfort- og utstyrsnivå kombinert med svært lave utslipp av CO2 og NOx har gjort den til en salgssuksess. Den er en lettkjørt og behagelig bil med masse personlighet og et design som skiller den fra konkurrentene i kompaktklassen. Som på våre øvrige hybridbiler er automatgir standardutstyr. Den er kjapp og morsom å kjøre, og du du finner deg fort til rette bak rattet.

CT 200h er perfekt for deg som vil kjøre tidsriktig og miljøvennlig, men som også stiller høye krav til bilens øvrige kvaliteter og egenskaper. Problemfrihet, for eksempel: Dette er bilen som topper kundeundersøkelser i Norge og ellers i Europa både på feilfrihet og fornøydshetsgrad.

PRISER OG SPESIFIKASJONER

SE DETALJENE OG SAMMENLIGN FORSKJELLENE

BILENS FUNKSJONER

BLI BEDRE KJENT MED CT 200h

Kjøre CT 200h - Høydepunktene

HØYDEPUNKTENE

MED KJØREMODUSVELGEREN KAN DU TILPASSE KJØREOPPLEVELSEN ETTER HUMØRET

Når du kjører CT 200h vil du oppleve den gode følelsen av samhørighet mellom deg selv og bilen. Den er perfekt balansert og innbyr til jevn og behagelig kjøring. Samtidig har den svært presise kjøreegenskaper, mye takket være et ekstra stivt chassis og lettvekts alumuminiumskomponenter. Dobbel wishbone-fjæring bak sørger for suverent veigrep og utsøkt komfort. Med Drive Mode Select-bryteren på midtkonsollen kan du velge mellom tre ulike kjøremodus: ECO for lavest mulig forbruk og utslipp, NORMAL for mer respons og SPORT når du trenger ekstra rask respons, for eksempel ved forbikjøring. Ved normal kjøring vil bilen nærmest umerkelig veksle mellom å bruke bensinmotoren, kun el-motoren eller kombinere begge. Du kan også "tvinge" bilen til kun å bruke el-motoren over kortere avstander ved å trykke på EV-knappen (Electric Vehicle Mode).

Finn ut mer om Lexus Hybid Drive på vår Hybid-side.

Inne i CT 200h - Høydepunktene

HØYDEPUNKTENE

HØY KOMFORT FOR ALLE OM BORD ER EN SELVFØLGE. SKINNSETER LØFTER KOMFORTNIVÅET ENDA ET HAKK

CT 200h bygges ved Lexus' prisbelønte Kyushu fabrikkanlegg, en garanti for nøyaktighet og kvalitet i alle detaljer. Alt du tar i formidler en følelse av kvalitet, fra det skinntrukne rattet og de forseggjorte sømmene til de elegant utformede metalldetaljene. Forsetene gir førsteklasses sidestøtte i svinger og ypperlig komfort på lange kjøreturer. Det elektroniske klimaanlegget sørger for presis temperaturregulering, og kupéluften filtreres for støv og pollen.

Les mer om Lexus mesterhåndverkere her

Sikkerhet i CT 200h - Høydepunktene

HØYDEPUNKTENE

Stabilitetskontroll, antispinn og bremseassistanse er standard på CT 200h. Bilen kan også leveres med kollisjonsvernsystemet PCS, som ved hjelp av millimeterbølgeradar oppdager farer og om nødvendig aktiverer bremsene. Om ulykken likevel skulle være ute er samtlige passasjerer beskyttet av et kraftig sikkerhetsbur med strekkfast stål. Åtte kollisjonsputer og forseter med whiplash-beskyttelse er også standard.

Dashbord og konsoll

DASHBORD OG MTIDTKONSOLL

Den fremre midtkonsollen er ergonomisk designet for at føreren intuitivt kan betjene girspaken og Drive Mode Select, mens lyd- og klimaanlegget kan styres fra begge forsetene.

SPORTSRATT

Et LFA-inspirert, 3-eikers skinnratt med ergonomiske fingerprofiler gjør at CT er svært presis å kjøre. Uten å ta hendene fra rattet kan du styre lydanlegget, telefonen, talestyringen, multiinformasjonsdisplayet og, der det er montert, adaptiv fartsholder.

DYNAMISK INSTRUMENTERING

Den klare, hvite Optitron-instrumenteringen med antirefleks er behagelig for øynene under alle lysforhold. Når du velger SPORT-modus skifter bakgrunnsbelysningen fra blått til rødt. Multiinformasjonsdisplayet kan oppgraderes til en 4,2-tommers Thin Film Transistor fargeskjerm. Her vises foruten den vanlige informasjonen om bilen også multimediainnhold, som for eksempel tittelen på musikken som spilles, navigasjonsanvisninger eller navn og telefonnummer på den som ringer deg

Lexus Hybrid Drive

LEXUS HYBRID DRIVE

I 2004 ble Lexus den første premiumbilprodusenten som perfeksjonerte Full Hybrid-teknologien. Siden dengang har vi solgt over 1 million av hybridbiler. Vår minste hybridmodell, CT 200h, leverer svært jevne ytelser og lave CO2-utslipp fra bare 82 g/km. Dette oppnås gjennom en kombinasjon av den supereffektive 1,8-liters bensinmotoren, en kraftig elektromotor, et kompakt batteri, en sømløs hybridtransmisjon og en effektstyringsenhet.

Å STARTE OPP OG KJØRE

Når du stater opp, kan elektromotoren drive CT 200h i opptil 45 km/t, der den elektriske effekten leveres av hybridbatteriet. På dette tidspunktet går bilen nesten helt stille, uten å bruke bensin eller produsere utslipp.

FULL AKSELERASJON

Under kraftig akselerasjon vil elektromotoren på 82 DIN hk umiddelbart supplere den 1,8-liters bensinmotoren. Dette leverer et skikkelig momentskyv som gir kraftig lineær akselerasjon akkurat når du trenger det.

VANLIGE KJØREFORHOLD

I hastigheter over 45 km/t slår den avanserte bensinmotoren inn, men den får fortsatt assistanse fra elektromotoren ved behov. Gjennom den nærmest perfekte fordelingen mellom de to kraftkildene, leverer CT 200h eksepsjonell kjørekomfort – i tillegg til lave utslipp og lavt drivstofforbruk.

HASTIGHETSREDUKSJON, STOPPING, BREMSING

Når du reduserer hastigheten eller stanser, kuttes bensinmotoren, slik at utslippene blir null. Brems eller ta foten av gasspedalen, og den regenerative bremsingen ivaretar bevegelsesenergien som går tapt i andre biler. Den konverteres til elektrisk energi som lagres i hybridbatteriet, som er en av grunnene til at du aldri trenger å lade en Lexus Hybrid Drive.

Se Lexus Hybrid Drive i CT 200h

For mer informasjon, besøker du vår Hybridside

Passasjer- og fotgjengerbeskyttelse

PASSASJER- OG FOTGJENGERBESKYTTELSE

For ekstra sikkerhet har CT 200h en svært kraftig passasjercelle. Bilens hovedstolper er spesielt forsterket, og strekkfast stål er brukt strategisk oever det hele. Deformasjonssoner foran og bak absorberer energi ved en eventuell kolissjon. Det samme gjelder rattstammen, som er designet for å kollapse ved sammenstøt.

ÅTTE KOLLISJONSPUTER

CT 200h er utstyrt med åtte kollisjonsputer og forstrammere for bilbeltene foran. I en kollisjon vil sammenstøtintensive sensorer aktivere de totrinns kollisjonsputene foran og samtidig sidekollisjonsputene. Forsetepassasjerene nyter også godt av knekollisjonsputer, mens sidegardinkollisjonsputer går langs hele lengden av sidevinduene.

TOKAMMERS PASSASJERKOLLISJONSPUTE

Kollisjonstester viser at forsetepassasjeren beveger seg mer enn føreren før vedkommende treffer frontkollisjonsputen. For å kunne «fange» opp passasjeren sikkert i en kollisjon er det montert en innovativ tokammers kollisjonspute.

SETER MED REDUSERT FARE FOR NAKKESLENGSKADER

Designen av forsetet og nakkestøtten reduserer nakkeslengskapende nakkebevegelser ved påkjørsel bakfra. Forsterkede siderammer lar torsoen synke inn i seteryggen, mens den fremoverrettede plasseringen av nakkestøtten støtter hodet mer effektivt.

FOTGJENGERBESKYTTELSE

Panseret på CT 200h er optimalisert for å sikre bedre energiabsorpsjon i en kollisjon med en fotgjenger. I tillegg er vindusviskerområdet designet for å redusere skader på fotgjengere ved en ulykke.

Fjernbetjening

FJERNBETJENING

Vår prisvinnende fjernbetjeningsteknologi Remote Touch, revolusjonerer måten du samhandler med mange av bilens avanserte systemer. Naturlig og bekvemt plassert mellom de to forsetene på senterkonsollen fungerer den som en datamus, slik at du kan betjene funksjonene som vises på multidisplayskjermen i farger. Dette betyr at øyebevegelser og unødvendig distraksjon holdes på et minimum, slik at du kan fokusere på veien foran.

Du kan kontrollere bilens underholdningssystem, betjene klimaanlegget og til og med betjene den avanserte satellittnavigasjonen via Remote Touch. Du har full kontroll med markøren, slik at du ikke trenger å navigere deg gjennom alternativer, og den haptiske teknologien på innsiden drar markøren varsomt mot ikonene etter hvert som du navigerer på skjermen, noe som gjør det enda enklere. Denne sensoriske reaksjonskraften kan til og med tilpasses for å passe til dine spesifikke krav. Enkelt, intuitivt og svært enkelt å betjene.

CT 200hs sjutommers multidisplay fargeskjerm er plassert sentralt på dashbordet, i nærheten av førerens synsfelt – kombinert med den intuitive plasseringen av Remote Touch-musen, reduserer dette forstyrrelser av føreren ved betjening av de avanserte systemene i CT 200h.

Dynamisk kontroll

DYNAMISK KONTROLL

ANTISPINNKONTROLL

Antispinn bedrer bilens veigrep, spesielt ved oppstart og akselerasjon på ujevnt eller glatt underlag. Korrigerende tiltak treffes straks risiko for hjulspinn oppdages, slik at veigrepet beholdes.

STABILITETSKONTROLL

Stabilitetskontrollen hjelper til med å hindre tap av kontroll, særlig i høyfartskurver eller når bilen begynner å skli. Stabiliteten forbedres, og bilens hastighet reduseres med selektiv anvendelse av bremsene og/eller effektreduksjon.

ELEKTRONISK BREMSEKRAFTFORDELING / BREMSEHJELPSYSTEM

Elektronisk bremsekraftreduksjon fungerer sammen med ABS for å sikre at optimal bremsekraft fordeles på hvert hjul, avhengig av veiforholdene. Bremsehjelpsystemet trer i kraft under nødbremsing og øker bremsekraften automatisk om nødvendig.

BAKKESTARTHJELP

Bakkestarthjelpen opprettholder bremsetrykket for å hindre at CT 200h går bakover ved start i motbakke. I tillegg til å redusere førertretthet, reduserer også bakkestarthjelpen hjulspinn i glatte motbakker.

Kollisjonsvern

KOLLISJONSVERN

Kollisjonsvernsystemet bruker millimeterbølgeradar og en egen datamaskin som beregner kollisjonsrisikoen foran bilen. Hvis risikoen er høy, varsles føreren med lydsignaler og visuelle advarsler og bremsetrykket økes. Hvis sammenstøtet er uunngåelig, kan kollisjonsvernsystemet aktivere bremsene, og bilbeltene foran strammes.

Mark Levinson® lydanlegg

MARK LEVINSON® LYDANLEGG

Nye CT 200h kan leveres med et fabelaktig 13-høyttalers Mark Levinson® Premium Surroundsystem. Som eneste bilfabrikant kan Lexus utstyre sine modeller med Mark Levinson-anlegg, noe som har blitt synonymt med lydteknologi i ypperste klasse. Hver høyttaler i dette skreddersydde systemet er designet for de eksakte akustiske egenskapene til kupeen. Systemet leverer 7.1-kanalers digital surroundlyd, og det leverer en ekte hjemmekinoopplevelse for musikk, og når bilen står stille, for DVD-er eller avspilling av videoer via en VTR-kabel.

Mark Levinson er en av verdens mest ettertraktede produsenter av avansert lydutstyr. Siden 1972 har deres omdømme for å produsere ren musikkgjengivelse vært legendarisk, på samme måte som systemene deres har en nærmest uhyggelig evne til å reprodusere subtile lyder og nyanser uten å legge til eller trekke fra noe i det opprinnelige lydbildet. Mark Levinson bygde selv miksepulten som ble brukt på Woodstock i 1969 og har siden den gang fått et omdømme som grunnleggeren av avansert lydutstyr.

Til tross for forsøk fra flere produsenter av luksusbiler, er vi de eneste som leverer Mark Levinsons utstyr med den ultrahøye kvaliteten. Da Lexus-bilene er vitenskapelig utviklet for å by på svært raffinert og stillegående kjøring, leverer de et perfekt lydmiljø som gir lydopplevelse som en «konsertsal i bilen». Mark Levinson-systemet i hver Lexus-modell er nøyaktig optimalisert, komponentene er justert, høyttalerne er plassert og finjustert for å tilpasses et unikt lydmiljø.

Valg av kjøremodus

VALG AV KJØREMODUS

Nye CT 200h byr på fire ulike kjøremoduser; fire distinkte kjøreopplevelser som kan velges i henhold til forholdene, eller for eksempel ditt humør – fra behagelig avslappet til dynamisk og sportslig. I EV-modus (Electric Vehicle), drives CT bare av elektromotoren, den produserer ikke CO2 eller NOx, bruker ikke bensin og er nesten helt stillegående. Hvis du velger Eco-modus, blir motoreffekten og girvalget justert, og klimaanlegget og de oppvarmede setene styres intelligent for å optimalisere drivstoffeffektivitet. Normalmodus er flott for hverdagskjøring.

Velg Sport-modus, og bilen omprogrammerer gasspedalen for mer direkte akselerasjon og justerer bilens ulike styrings-, veigreps- og stabilitetskontrollsystemer for å gi en livligere kjøreopplevelse. Instrumentpanelet skifter også fra en beroligende blåfarge til en sportslig rødfarge, og økometeret blir til en turteller som viser motorens omdreininger.

Adaptiv fartsholder

ADAPTIV FARTSHOLDER

Ved hjelp av kollisjonsvernradaren opprettholder den adaptive fartsholderen (ACC) en fast avstand mellom CT 200h og kjøretøyet foran, selv om dette kjøretøyet varierer sin hastighet. Så snart veien er klar, gjenopptar AAC-systemet automatisk den originalt forhåndsinnstilte kjørehastigheten.

Interiørkomfort

INTERIØRKOMFORT

Nye CT 200h har et romslig interiør, som er rikt på raffinement og forbløffende kvalitet som har gjort Lexus legendarisk. Kjørestillingen er sportslig og fokusert, og forsetene byr på super komfort og sidestøtte.

I nye CT 200h er det kvalitet over alt: utsøkt bearbeidet skinn, vakkert mønstrede treinnlegg fra bærekraftige plantasjer, perfekt lakkering som skinner klarere og lenger enn noen annen kompaktbil (vi lakkerer den med den samme selvreparerende lakken som vi bruker på vårt flaggskip, sedanen LS). Produksjonen utføres av høyt kvalifiserte lag, som overvåkes av 'Takumi'-håndverksmestere, som sjekker at enhver CT oppfyller vår prisvinnende standard. Ved ferdigstilling blir bilene undersøkt for jevn og stille gange før de gjennomfører en siste testkjøring på 30 km.

Se at CT 200h blir bygget

Chassis/Aerodynamikk

CHASSIS/AERODYNAMIKK

CT 200h ble testet og forfinet i verdens mest avanserte kjøresimulator – og deretter på racerbanen. På den siste modellen har banebrytende lim teknikker forbedret stivheten til chassiset. Dette kombinert med utstrakt bruk av lette materialer, har produsert en bil som byr på en merkbar følelse av glede og belønner førerens handlinger med ekstremt presise kjøreegenskaper.

CT 200h har førsteklasses aerodynamikk, takket være det lave panseret, den lange taklinjen og bakre spoiler/diffusor/winglets. En kikk under denne banebrytende kompaktbilen avslører mer, med aerodynamiske motor / bensintankdeksler og surfbrettliknende finner som sørger for bedre stabilitet. Denne oppmerksomheten rundt detaljene øker ikke bare de dynamiske ytelsene og kjøreegenskapene, men forbedrer også drivstoffeffektivitet og reduserer vindstøy.

L-Finesse

L-FINESSE

For CT 200h anvendte våre designere en dynamisk gjentakelse av vår L-finesse (L = Ledende) kreative filosofi. I oppmerksomhetens sentrum står en dristig, bred og lav «spindelgrill», flankert av smykkelignende LED-hovedlys og kjørelys. For å oppnå bedre kjøreegenskaper og redusert vindstøy har CT 200h en lang, strømlinjeformet profil og en «haifinneantenne». For økt stabilitet omfatter de aerodynamiske detaljene surfebrettlignende finner under bilen. Det er også små vinger på baklysene og dørstolpene.

Du kan bestille tilleggsutstyr som lastenett, en bagasjematte, hundegitter og bagasjeromstrekk, og nye CT 200h kan også utstyres med en sykkelholder, et takstativ, en takboks og et luksuriøst skistativ. Se listen over ekstrautstyr hvis du vil vite mer.

Bakhjulsoppheng med doble armer "double wishbone":

BAKHJULSOPPHENG MED DOBLE ARMER "DOUBLE WISHBONE":

Bakfjæringen av typen double wishbone/bærearm er utviklet særskilt for CT 200h og leverer behagelig kjørekomfort, raffinerte svingegenskaper og glimrende retningsstabilitet. Den er mer kompleks å produsere enn konvensjonelle alternativer, og dens kompakte design tar opp mindre av bagasjeplassen bak. Ekstra kraftige støtdempere kan også leveres både foran og bak. Disse absorberer fine vibrasjoner, øker kjørekomforten og gir en mer presis styrefølelse.

Interiørvalg

INTERIØRVALG

Du kan tilpasse det fint bearbeidede interiøret i CT 200h til din individuelle smak. Moderne og slitesterkt stoff leveres i 5 farger, hvor 3 av dem har blitt frisket opp for CT. Stoff er standard på Eco- og Comfort-modellene og kompletteres med dekor i Storm Black.

For F SPORT, er standarden en ny og eksklusiv kombinasjon av stoff og tahara – 3 farger – og sølvmetallfilmdekor. Eller du kan oppgradere til F SPORT-skinn, der du kan velge mellom Galaxy Black og vår nye Dark Rose-farge, med muligheten for karbonfiberdekor.

Elegant skinntrekk er standard på Executive-modellen, med Techno Black-dekor som gir en raffinert finish. Skinn er tilgjengelig i et utvalg av tre klassiske farger og kan også bestilles som en del av oppgraderingspakken til Comfort-modellen.

Hvis du foretrekker vakkert mønstret tredekor, kan du velge mellom tradisjonell ask, håndbearbeidet shimamoku eller naturlig tropisk bambus. Alt treverket vårt kommer fra bærekraftige plantasjer.

Multimedia og tilknyttede tjenester

MULTIMEDIA OG TILKNYTTEDE TJENESTER

LEXUS PREMIUM NAVIGATION*

Nye CT 200h kan leveres med den nyeste Lexus Premium Navigation med en elegant 7-tommers skjerm som betjenes med Remote Touch eller stemmestyring. Med levende 3D-grafikk og mange kartalternativer kan systemet, når du er parkert, til og med generere en QR-kode som du kan skanne med smarttelefonen din. Dette hjelper deg med å nå bestemmelsesstedet til fots. Multimediasystemet byr også på tjenester som online søk, Google Street View®, Panoramio®, eller det kan til og med vise innkommende tekstmeldinger. For å gjøre det ekstra enkelt kan du også videresende en kjørerute fra en mobil enhet til bilens navigasjonssystem. *Tjenestene kan variere avhengig av telefontype og mobilt nettverk

LEXUS NAVIGATION

CT 200h kan leveres med Lexus Navigation. Da opererer det via det sentralt plasserte Lexus Media Display. Det er raskt, brukervennlig og byr på en mengde ulike kartalternativer.

LEXUS MEDIA DISPLAY

Nye CT 200h kan bestilles med Lexus Media Display, som har en 7-tommers skjerm som betjenes med en rotasjonsbryter. Via dette displayet kan du justere lyd, klima innstillinger eller vise energimonitoren. Kompatible smarttelefoner kan bli ‘speilkoblet’, slik at du kan vise og styre bestemte elementer på telefonen.

RYGGEKAMERA

Sett bilen i revers, og utsikten bak bilen vises på Lexus Media Display. Hvis du har den oppgraderte Lexus Premium Navigation, vil det vises guidelinjer som hjelper deg å parkere.

INGEN SAMSVAR

Det er ingen kjøretøyfunksjoner som samsvarer med søket. Vennligst utvid søket og prøv igjen.

ct 200h takumi

PRODUKSJONEN AV CT 200h OVERVÅKES AV ‘TAKUMI’-HÅNDVERKSMESTERE, SOM OGSÅ KONTROLLERER HVER BIL I VÅRT 'STILLEROMANLEGG'.

CT 200h NORDIC EDITION

CT200h SpecEd

KOMPAKT DESIGN I KOMBINASJON MED HYBRID TEKNOLOGI

Nye CT 200h Nordic Edition er en svært vellykket kampanjemodell som tilbys for en begrenset periode.
Modellen har unike designelementer, fargekombinasjoner og utstyr til en verdi av kr. 30.000.- inkludert i prisen.

HVA ER F SPORT?

ct 200h fsport

DISTINKT F SPORT-STYLING, SKINNSETER I FARGEN DARK ROSE OG 17" ALUMINIUMSFELGER

Den er trimmet på racerbanen av våre ‘Lexus Drive Masters’, og nye CT 200h F SPORT er enda mer engasjerende å kjøre, takket være et omarbeidet fjæringsoppsett og mer responsive støtdempere. Foran integrerer den dynamiske F SPORT-stylingen en større og mer ekspressiv spindelgrill.

Sideskjørtene forsterker den atletiske karakterlinjen til den fremre støtfangeren, mens en ‘cut-out’ bakspoiler bidrar til økt stabilitet. Interiøret utmerker seg med skinnsportseter i ‘Dark Rose’, F SPORT perforert skinnratt, aluminiumspedaler, sort innvendig tak og metalldekor.

LUX EDITION

2017 CT 200h Business Edition

DEN ER PERFEKT FOR DEN SOM JOBBER I BYEN, OG DENNE LIMITED EDITION-MODELLEN KOMBINERER LEXUS' RAFFINEMENT MED HYBRIDYTELSER.

Med sine eksklusive lettmetallfelger, det siste innen navigasjon og lydanlegg og oppvarmede, ergonomiske seter, samt eksklusivt, slitesterkt Tahara-setetrekk vil denne bilen sørge for at du er avslappet, selv på de lengste turene. I EV-modus går bilen i nesten lydløs nullutslippsmodus, og du vil nyte godt av jevne ytelser og konkurransedyktige driftskostnader, takket være et CO2-utslipp på bare 88 g/km.

Med sømløs tilkobling til smarttelefonen kan du lytte til musikk på lydanlegget fra Panasonic®, der høyttalerne er utstyrt med membraner i bambuskarbon for bedre lydkvalitet og resirkulerbarhet. Og til sist gir den sjutommers skjermen deg tilgang til både Lexus-navigasjon og bilens ytelsesdata.

CT200h BusinessEdition Features TaharaUpholstery

EKSKLUSIVT TAHARA-SETETREKK

Det er utviklet for å være både slitesterkt og miljøvennlig, og heldekkende Tahara-setetrekk finner du bare i CT 200h Lux Edition, produsert med lavere energiforbruk enn i vanlige skinngarvingsprosesser.

CT200h BusinessEdition Features ParkingAssist

RYGGEKAMERA

Parkeringen blir lettere ved hjelp av det sentrale navigasjonssystemet, som viser området bak bilen når du setter bilen i revers.

CT200h BusinessEdition Features 16AlloyWheels

17-TOMMERS
LETTMETALLFELGER

Dynamisk skulpturerte lettmetallfelger er utformet i en 5-dobbelteikedesign med mørk finish. Lavprofildekk sikrer fremragende kjøreegenskaper.

CT200h BusinessEdition Features LEDHeadlights

LED-HOVEDLYS

LED-kjørelys (ekstrautstyr) på Lux Edition bruker mindre energi, varer lenger og reagerer raskere enn vanlige lyspærer.

2017 CT 200h BusinessEdition Features CruiseControl

FARTSHOLDER

Velg en foretrukket kjørehastighet, og Lux Edition holder den uten at du gjør noe mer.

CT200h BusinessEdition Features Navigation

LEXUS
NAVIGATION

Lux Edition kan utstyres med Lexus-navigasjon som fungerer via det sentralt plasserte mediaskjermen.

ct 200h driving simulator

DEN BANEBRYTENDE NYE CT 200h FULLHYBRIDE LUKSUSKOMPAKT BYR PÅ EN UNIK BLANDING AV LEXUS-RAFFINEMENT OG KLASSELEDENDE MILJØYTELSER.

Chika Kako , Sjefingeniør for CT

For at du skal få en best mulig Lexus-opplevelse på nettet, benytter vi og våre utvalgte partnere informasjonskapsler (cookies) på nettstedet vårt. Hvis du går videre uten å endre innstillinger, går vi ut fra at du vil motta alle informasjonskapslene på Lexus' nettsted med glede.

LES MER