UTFORSK UTVALGET VÅRT

CT

Kjør verdens første
fullhybride luksuskompakt, som også leveres som en dynamisk
F SPORT-modell.

IS

Den kombinerer eleganse med sportslig dynamikk, og IS byr på den perfekte balansen mellom luksuriøs komfort og ytelser.

LS

Kraftige ytelser, sømløse linjer og det ultimate i raffinement – LS omdefinerer luksussedanklassen.

RX

Den revolusjonerende RX byr på dynamisk effekt, generøse plassforhold og utrolig økonomi.

NX

Oppdag distinkt design og siste generasjons hybride drivlinje .

LFA

Dynamisk, utrettelig, spektakulær. Styrken ved håndverksmessighet.


LEXUS' VERDEN

NORSKE BILEIERE I AUTOINDEX 2014:
Setter Lexus øverst på pallen – for 3. år på rad!

Lexus er igjen soleklar vinner av tilfredshetsundersøkelsen AutoIndex i samtlige fire kategorier.

Mer enn 13.000 norske bileiere har deltatt i AutoIndex 2014, den mest omfattende tilfredshetsundersøkelsen i Norge. Den er utført av Loyalty Group International i første kvartal 2014, og bygger på 8.430 unike svar om bilkundenes forhold til bilmerke, forhandlere, verksteder og lojalitet. Undersøkelsen omfatter biler registrert i perioden 2007-2013.

– Vi er både stolte og ydmyke i forhold til dette fantastiske resultatet, sier Lexus-sjef Jan Christian Holm. – Når vi vinner samtlige kategorier med god margin for tredje år på rad, kan det naturligvis ikke bortforklares som en tilfeldighet.På vegne av alle medarbeidere i organisasjonen vil jeg igjen takke for kundenes tillit og lojalitet til oss. Lexus har ikke bare de beste bilene, men kundene er mest fornøyd med oss på alle områder. Dette er en pris vi verdsetter høyt!

I særklasse

Førsteplassen i AutoIndex 3 år på rad bekrefter at Lexus er i særklasse hva kvalitet og kundetilfredshet angår. I Norge selger bilmerket primært hybridbiler, og kundene gir høyeste score til disse bilene. Dette understøttes ytterligere av at Lexus i år etter år har gått til topps i tilsvarende undersøkelser i en lang rekke land.

Høye ambisjoner

I en tid hvor vi har økt antall forhandlere, ansatt flere folk og dermed solgt flere biler, er det ekstra hyggelig at vi opprettholder en solid førsteplass i årets undersøkelse. Allerede til høsten kommer den kompakte SUV`en NX 300h som blir en svært viktig bil for oss på det norske markedet, og ambisjonene er en dobling av salget neste år. Til tross for en stadig tøffere kamp om markedsandelene og økende fokus på store rabatter i bransjen, er vi fortsatt tro mot vår strategi som hele tiden har vært å levere en annerledes kundeopplevelse. Det skal fortsatt brukes mye tid og ressurser på hver enkelt kunde. Vi skal gjøre vårt beste for at våre kunder utnevner Lexus til beste bilmerke også i fremtiden, lover Jan Christian Holm.