concept cars

KONSEPTBILER

Lexus' konseptbiler byr på spennende glimt inn i vår fremtidige designretning.

main menu lexus brand

DESIGN
INNOVASJON

Denne delen profilerer noen av våre mest slående designkonsepter og andre nyvinninger.

hybrid cars

HYBRIDBILER

Det er mange typer hybridbiler, og de har alle én ting til felles.

lexus service

LEXUS-TJENESTER

Finn dine nærmeste Lexus-sentre eller servicestasjoner ved å taste.

Brukte Biler

BRUKTE BILER

Godkjent bruktbil-programmet fra landsomfattende Lexus-forhandlere.

MARK MØTER LC PÅ IBIZA

DEN INTERNASJONALE MUSIKKPRODUSENTEN MARK RONSON UTFORDRER PUBLIKUM TIL Å ‘MAKE YOUR MARK’ I NY KAMPANJE FRA LEXUS.

Nylig kunngjorde Lexus et nytt, kreativt samarbeid med den prisvinnende musikkprodusenten Mark Ronson i forbindelse med lanseringen av nye Lexus LC. Den nye bilen, som er Lexus’ flaggskip-coupé, og kampanjen med det treffende navnet ‘Make Your Mark’ markerer en ny æra for luksusmerket.

Samarbeidet med Ronson er en fortsettelse av Lexus sin ambisjon om å skape fantastiske opplevelser med en kombinasjon av musikk, kunst og teknologi og en videreføring av kampanjen ‘The Life RX’ med Jude Law fra 2015.

MARK RONSON

I løpet av de neste seks månedene kommer kampanjen til å gi forbrukere og fansen sjansen til å få oppleve en kombinasjon av spennende innhold og fantastiske opplevelser.

I forbindelse med kampanjen har Mark Ronson uttalt at: “Jeg har alltid hatt lyst til å jobbe med samarbeidspartnere som er innovative og unike både i og utenfor studio. Da jeg ble kontaktet av Lexus, synes jeg konseptet med den nye kampanjen var spennende – særlig av ideen om å bruke musikk til å inspirere og skape en opplevelse rundt bilen.”

LEXUS LC

Utformingen av LC coupé forblir bemerkelsesverdig tro mot LF-LC konseptbilen, noe som har gjort begge til vinnere av EyesOn Design Award. LC er foregangsmodell for en ny utviklingskultur hos Lexus som omfatter et samarbeid mellom design – og ingeniørteamet om å skape en fantastisk bil som overgår alle forventninger.

I en kommentar til samarbeidet mellom Lexus og Mark Ronson uttalte Alain Uyttenhoven, sjef for Lexus Europe, at: “Mark Ronson er en ikonisk musikkprodusent som står bak noen av tiårets største hits, og vi kunne ikke ha tenkt på en bedre samarbeidspartner for Make your Mark-kampanjen. Lexus LC symboliserer begynnelsen av en ny fase hos Lexus – en fase som handler om å skape større synergi mellom konstruksjon og design. Og hvem er bedre å jobbe med på dette enn Mark – en mann som har gitt et betydelig bidrag musikkverdenen med sine sine bemerkelsesverdige show og samarbeid”.

For at du skal få en best mulig Lexus-opplevelse på nettet, benytter vi og våre utvalgte partnere informasjonskapsler (cookies) på nettstedet vårt. Hvis du går videre uten å endre innstillinger, går vi ut fra at du vil motta alle informasjonskapslene på Lexus' nettsted med glede.

LES MER