dame på vei til å legge handleposer i bagasjen til en Lexus RX selvladende hybrid

SYV STRAKE SEIRE FOR LEXUS I AUTOINDEX

FOR SYVENDE ÅR PÅ RAD TOPPER LEXUS ALLE KATEGORIER I AUTOINDEX, BILBRANSJENS STØRSTE OG MEST OMFATTENDE KUNDETILFREDSHETSUNDERSØKELSE.
AutoIndex utføres årlig av Loyalty Group International, og bygger i år på 14.575 unike bilkunders forhold til bilmerke, forhandlere, verksteder og lojalitet. Undersøkelsen omfatter 23 bilmerker. Bilene skal være førstegangsregistrert mellom 2011 og 2017.
Spørsmålene til bileierne er inndelt i fire hovedkategorier: Bilen og kjøreopplevelsen (teller 40 prosent), forhandleren og opplevelsen rundt kjøpet (20 prosent), service på verkstedet (20 prosent) og lojalitet til merket (20 prosent). Lexus vant samtlige kategorier og fikk dermed også desidert høyest poengsum totalt. Mens Lexus endte med 919 poeng, oppnådde de neste på listen henholdsvis 883, 877 og 867 poeng. En nokså betryggende avstand, med andre ord.
General Manager i Lexus Norge, Knut-Erik Jahnsen var både stolt og glad under utdelingen av prisen: – Det var en fantastisk følelse å motta denne prisen på vegne av alle de dyktige Lexus-kollegene ute hos forhandlerne. Det er deres innsats som har gjort det mulig for Lexus å vinne for syvebde år på rad, sier Jahnsen. – Det er en bragd som det må være lov å være stolt av. Samtidig er vi ydmyke og takknemlige overfor kundene våre, som år etter år viser oss så stor tillit og rangerer oss så høyt. Jeg kan love at vi skal holde oss skjerpet og fokusert også i tiden som kommer. Målet vårt er å forbedre oss ytterligere. Kontinuerlig forbedring er et grunnleggende element i filosofien bak Lexus, avslutter Jahnsen.

Undersøkelsen finner du her: www.loyaltygroup.dk/autoindex