2018 recalls hero

EIERE

TILBAKEKALLINGER

Få de siste oppdateringene vedrørende tilbakekallinger; et bidrag til å opprettholde de høyeste standarder for ivaretagelse av Lexus-sjåfører


  

  
    2018 lexus ownership recalls customer satisfaction

LEXUS' ENGASJEMENT FOR KUNDETILFREDSHET

I Lexus legger vi ære i å tilby håndverk i verdensklasse og bransjens beste kundeservice. Vårt løfte om å "behandle hver kunde som et gjest i vårt hjem", er et vi har alle intensjoner om å holde.

Har du spørsmål eller bekymringer vedrørende ditt kjøretøy, oppfordrer vi deg til å kontakte Lexus-forhandleren din som vil strekke seg langt for å sørge for en så god opplevelse som mulig. Hvis et problem av en eller annen grunn ikke er løst i henhold til forventningen kan du kontakte en dedikert kundetilfredshets-avdeling. De svarer rakt og effektivt på din forespørsel, og i tillegg til å rette opp i eventuelle misforståelser kan de også bistå med ytterlige produktinformasjon, svare på spørsmål og koordinere veihjelp.

På forhånd takk for at du gir oss muligheten til å bevise at vårt gode rykte for kundeservice ikke bare er veldokumentert, men også velfortjent.

TAKATA KOLLISJONSPUTE-TILBAKEKALLING

  • INFORMASJON

    Som et ledd i Lexus' fokus på kvalitet og trygghet, utvider Lexus antallet tilbakekallinger av biler med enkelte Takata-kollisjonsputer.

    Hos Lexus er sikkerheten til kundene vår høyeste prioritet. Det er grunnen til at vi, ved hjelp av ulike kilder, kontinuerlig følger med på ytelsene til bilene våre. Hvis vi oppdager en komponent eller et aspekt ved bilene våre som ikke når opp til våre standarder gjør vi nødvendige grep, som er det vi har gjort i dette tilfellet.

  • KJØRETØYENE SOM ER INVOLVERT I EUROPA

    Kjøretøyene i Europa som er involvert er Lexus SC, IS, ES og GX produsert mellom desember 2000 og desember 2011, i tillegg til Lexus ES 350, GX 460, IS Convert, IS 350/250, IS-F og LFA mellom januar 2009 og desember 2013 for kollisjonsputen.

  • HVORDAN VI STØTTER VÅRE KUNDER

    Kunder kontaktes av den nasjonale distributøren. Utskifting av kollisjonsputer vil bli utført uten kostnad for kunden. Om du i mellomtiden har noen spørsmål, vær vennlig å kontakte den nasjonale distributøren eller din Lexus-forhandler.

  • ÅRSAKEN TIL TILBAKEKALLINGENE

    I de involverte kjøretøyene kan en sikkerhetsdefekt potensielt forekomme i noen Takata-kollisjonsputer. Grunnen er at gassen som brukes for å blåse opp kollisjonsputen kan forringes etter å i lengre tid ha blitt utsatt for høy fuktighet, høye temperaturer og store temperatursvingninger. Dette kan føre til at kollisjonsputen ikke fungerer som den skal.

  • SJEKK TILBAKEKALLINGER

    Hvis du har blitt kontaktet om en Lexus-tilbakekalling eller har grunn til å tro at ditt kjøretøy kan være inkludert i en tilbakekalling, kan du raskt finne ut mer ved å gå gjennom en tre-stegs sjekk. For å finne ut om ditt kjøretøy er inkludert i Takata-kollisjonspute-kampanjen har vi utviklet den enkle prosessen som er beskrevet under.