Lexus signatur grill med Lexus emblemet i midten av grillen

TI TUSEN TAKK

FOR TIENDE ÅR PÅ RAD TOPPER LEXUS ALLE KATEGORIER I AUTOINDEX, BILBRANSJENS STØRSTE OG MEST OMFATTENDE BILEIERUNDERSØKELSE.
Autoindex henger høyt i bilbransjen fordi den ser på hele kundeopplevelsen bilkjøpere har med en bil og et bilmerke. For TIENDE året på rad vinner Lexus kåringen, der 7.000 bilkjøpere har gitt sin mening.
Det er en sann glede å meddele at Lexus også i 2021 topper bilbransjens gjeveste kundetilfredshetsundersøkelse, AutoIndex. Vi jobber kontinuerlig for å skape et produkt uten sidestykke og gi våre kunder en helhetlig og udelt positiv opplevelse. Derfor er det desto gledeligere at årets topplassering er den tiende i en uavbrutt rekke.
Autoindex utføres årlig av Loyalty Group International og kundene bes om å vurdere følgende: Bilen og kjøreopplevelsen (teller 40 prosent), forhandleren og opplevelsen rundt kjøpet (20 prosent), service på verkstedet (20 prosent) og lojalitet til merket (20 prosent).

Knut-Erik Jahnsen, General Manager i Lexus Norge, er naturligvis strålende fornøyd med å nok en gang ha vunnet Autoindex.

«Det er takket være den betydelige og utrettelige kollektive innsatsen til alle i Lexus-familien – fra designerne og ingeniørene i Japan, til forhandlerne her i Norge – at vi har oppnådd og har kunnet holde ved like Norges høyeste kundetilfredshet i et helt tiår. Ikke minst hadde det ikke vært mulig uten våre lojale kunder. Til alle disse vil jeg si ti tusen takk!» uttaler han, samtidig som han allerede nå sikter seg inn på å vinne prisen også neste år «Vi skal ikke hvile på noen laurbær. Vi skal snu alle stener og finne områder hvor vi kan bli enda bedre. Det fortjener kundene våre.

- En forhandler sa det treffende: Hos Lexus begynner kundereisen for alvor i det kontrakten er signert. Der skiller vi oss nok ut fra mange i vår egen og andre bransjer.

Les mer om AutoIndex her